En lyckans dag

Min dag har varit helt underbar. Dagen började med att jag hade rådgivning och mammamagekonsultaion med en av mina klienter. Den här tjejen är så pepp och på gång och det ska bli otroligt roligt att få följa hennes arbete. Jag får liksom nypa mig i armen att jag får möjlighet att jobba med människor på det sätt som jag har längtat efter och arbetat för under så lång tid. Att det är verklighet – det känns nästan overkligt. 

Under förmiddagen var det tid för mig att genomgå det examinerande seminariet via webben till certifierad mammamagetränare. Alltså boy, mitt stresspåslag var inte av denna värld. Ni vet känslan när det står så mycket på spel och en verkligen har arbetat hårt för något. Jag ville hemskt gärna klara certifieringen utan komplettering.

VILKET JAG GJORDE! Jag är från och med i dag certifierad mammamagetränare och alla de timmar jag har lagt ner sedan utbildningen i mars gav sannerligen utdelning. Jag vill verkligen rikta ett stort megatack till alla de kvinnor som har låtit mig undersöka och klämma och känna och utvecklas på vägen. Jag är givetvis bättre på det jag gör i dagsläget än när jag började i april, men jag känner ändå att jag har fått möjlighet att hjälpa många kvinnor på vägen. Tack för förtroendet. Nu börjar en ny tid där jag verkligen kan sätta tänderna i detta viktiga ämne. Jag ska ägna livet åt så många kvinnor jag bara kan.

Eftermiddagen tillbringade jag på ett spännande möte som gav många tankar och idéer inför framtiden. Det händer mycket roligt i mitt liv just nu, och det är en ynnest att stå inför val där jag har möjlighet att välja utifrån vad jag vill göra. Jag håller på att skapa en tillvaro där jag får arbeta med mitt hjärta som grundpelare och det känns så sabla bra. Jag vet att jag befinner mig här för att jag har arbetat hårt för det och för att jag har haft en långsiktig plan som visar vägen till vart jag ska. Det är alldeles jättehäftigt. Och rackarns roligt!

Kram Cilla

Kommentera

